عصر رسانه

نیرو انسانی آرمانی

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۴ ب.ظ

امروز ارائه ای داشتم با موضوع بررسی جایگاه شبکه المنار در جهان اسلام.

با اینکه چند تا ارائه دارم و خیلی فرصت نکردم روش کار کنم ولی برام نتایج جالبی داشت!

اینکه در زمینه رسانه المناری ها خیلی جلوتر از ما هستن! نه المنار کل حزب الله. سال 82 بازی کامپیوتری سه بعدی ساختند. یعنی 10 سال پیش. واقعا موفقیت قابل تحسینی است. (http://www.noormags.com/view/fa/articlepage/185776)

اما رسانه های ما. خیلی ایراد می توان به رسانه های ما گرفت. اما من مهترین ایراد را در عدم رضایتمندی کارکنان یک رسانه با اهداف اون رسانه می دانم.

سازمانهای دیگر میتوانند نیروهای مخالف از لحاظ عقیدتی را جذب کنند ولی سازمان رسانه ای چطور؟ آیا یک سازمان با ویژگی های عقیدتی میتواند با نیروهایی که حتی برای بقای آن سازمان نظر یکسانی ندارد فعالیت کند؟  البته به نظرم خودم میشود در صورتی که آن نیروی انسانی چارچوب اداره را بر عقاید خود مقدم بشمارد.

به نظرم یکی از ویژگی های موفقیت المنار در همراهی آن سیصد کارمندش با اهداف حزب الله لبنان است. دقیق نمیدانم ولی احساس میکنم این 300 کارمند، 300 کارمند آرمانی هستند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۹
عصر رسانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی